måndag 6 april 2009

Påskpynt och måndag efter helg

Godmorgon godmorgon......nu ringer det.....oj oj, nu vill de skicka mig gratis herrkalsonger också, jag sa Ja. Det är ju faktiskt enkelt att avsluta prenumerationen. Men annars är jag less på dessa "ringa hem och sälja hyvlar, piller och trosor-företag". Nog om detta. Vilgot och jag har påbörjat en ny vecka medan pappsen är på jobbet. I fredags hade de ftgsfest och här kommer en bild på festkommittens alpina åkare, mfl.

På natten kl. 3 kom han och farbror hem, 3 sportnördar hade då åkt bussen och fått en del blickar på sig...En fd. längdhoppare, en slalomåkare och en Pippi Långstrump, hahha. Roligt det måste varit att se dem. Lördagen var vi på stan, shoppade lite påskpynt och massa mat på Willys. Förra ggn vi handlade där sa vi: Ja då ska vi åka och köpa mat för 1000 kr då.....när vi står vid kassan säger kassörskan: Bra så? Det blir exakt ettusen kronor, vårpå vi tittar på varandra och börjar fnissa lite smått....Hur ofta händer det?

Så här blev mina små påskhörnor:
Nu ska jag låta lillen sova förmiddagslur och själv ta mig en kopp nybryggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar