fredag 3 april 2009

Mammig men go

Åh vad jag är nöjd med mig själv. Medan J. och V. åkte bilen till Kälen så sprang jag dit, igår kväll. Slask, blask och motvind, så till och med jag höll på att följa med österut. Kändes som en utmaning, men så ska det väl vara? Väl framme applåderade svärfar och tyckte jag var så duktig, hihi inte illa att få applåder! Men Vilgot han har hamnat i en mamma-mammig-period för det var krokodiltårar på en ledsen kille när jag kom fram. Han grät och åt på ett smörgåsrån, men så söt som han är skulle han ändå bjuda mig på en smakbit mitt i all tröst. Ja, vi som hade tänkt lämna bort honom för en slalomtripp nu i vår, det kanske måste vänta då till nästa vinter? Ikväll är det fest med jobbet, för J. Han har en himla läcker temaklädsel som jag hoppas få bild på, vilket han provade ut igår. Temat är förstås SPORT! Och han sitter med i personalföreningen som ordnar alltsammans. Jag och V. får roa oss själva ikväll, ska se så ska det låta och Berg flyttar in, hos P. Wahlgren, den lilla mediaråttan! Hon verkar älska att synas, och höras öööööverallt! Imorn ska vi städa och påskpynta, med jag vet inte vad...lite ris borde väl funka? Och nån duk kanske.....Lunchdax för oss! Ciao!

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat T. O är mammig med:( det är ju lite jobbigt. Ikväll väntar springrundan på mig:)
    Hur långt sprang du?

    SvaraRadera
  2. Hej,tack för din förståelse! Jag sprang 6,6 km för att vara exakt. Vi mätte när vi åkte hem...men nu har jag provsmakat fikat till Jonas kalas, så det blir väl +-0?!

    SvaraRadera
  3. Oj det var bra gjort!!! Imponerad!
    Bara att gå och klä på sig nu då! Du inspirerar mig:) KRAM

    SvaraRadera