fredag 24 april 2009

Monki och Monki

Min barndomsvän M. har varit här och hälsat på och roat oss i ett par dagar. Riktigt mysigt och kul att ha tjejsällskap när man alltid är med killar:) Vi har suttit och solat på altanen, betat av ämne för ämne och skvallrat om folk och fä...haha! Igårkväll var vi på Monki-invigningen, plockade även med J. , S. och mamsen. Snygga kläder, men man fick INTE handla under kvällen, det var synd. Jag såg ett så fint sommarlinne med smala axelband, spets/brodyr och knappar som jag ska ha i sommar till mina bruna axlar. M. såg en härlig retrokjol med prickar på....Ja det bjöds på öl, vin med mera. Men jag höll mig till ett litet bubblande Loka-glas. Nån ska ju köra!!



Här är jag och min egna "Monki" innan avfärd! (Det behövs verkligen lite vårfärger i flickornas garderober!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar