torsdag 5 mars 2009

Välling-vandrande-Vilgot

Härliga välling! Vilken bra tradition V. har anammat (hur det nu stavas? nästan som ammat) Han tar gärna emot en slurk välling på tidiga morgontimman numer, så vi kan somna om en stund, skönt! Imorse vaknade vi faktiskt 7.30, kanon! Myste lite i sängen innan vi klev upp. Sen fick vi påhälsning av J. och P. så vi fick bjussa igen på lite lunch, en club sandwich med kyckling. Det är bra att få lite främmande, för då måste man sätta ner rumpan en stund, vilken jag nästan aldrig gör annars då Vilgot börjat klätta upp på allt som finns: Bord, stolar, hallbänken, mm, och även spjälsängen är jättekul att vandra runt i! Nya upptäckter varje dag. Och äntligen har första lilla tanden poppat upp, jag som trodde han skulle bli tandlös, haha.

2 kommentarer:

  1. Grattis till den lilla tanden:) O sitter fortfarande mest i spagat och lyssnar till musik. Hon kommer väl bli en överviktig Beethoven. Inte alls lika livlig som vill Vilgot.
    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. åh så söt han är! mamma tipsade precis om att du hade en blogg så jag kikade in här en sväng, kul! jag har också en men den är ganska ny o jag e lite lat att skriva ibland hehe.. Får jag lägga till din som länk på min sida? http://smaina.blogg.se/ kramkram sofie

    SvaraRadera