måndag 16 mars 2009

Tre saker som gör mig glad


Närbild på en tulpan, I love!
Vår lördagsmat, öring...mmm!
Sittläge under vårsolen!

Helgen hos oss har varit riktigt bra! Igår skottade J. fram altanen och där satt vi typ hela dan. Åt lunch, minestronesoppa som jag lagade. Supergod och framförallt utomhus smakar det mesta gott! Löste ett halvt suduko, hade frågesport och drack kaffe. Myste i varsin solstol och Vilgot sussade i vagnen. Efter denna heldag tog vi en långpromis till Kälen och hälsade på dem. Lördan var en lugn hemmadag, käkade Öring under ett räk och -färskosttäcke med spenatpotatis, mmmm säger jag! Sen var det rafflande final i melodifestivalen och jag hade som vanligt rätt:) Har trott på "La Voix" ända sen första ggn den spelades, men så är ju schlagern ett gammalt intresse för mig. Lycka till i Moskva Malena. Men vad ska vi nu se på lördagskvällarna framöver?
Hej för denna gång, nu ska jag ta mig en kopp nybryggt!


1 kommentar:

  1. Hej din lilla gourmetbrud. Vilken härlig helg!
    Hoppas ni mår bra. Jag håller med, vad nu göra lördagar? Ingen aning!
    KRAM

    SvaraRadera