tisdag 17 februari 2009

Tränings-Therése

En gång fanns det två Therese i samma "gäng". Jag och en en Vindelntjej med samma namn. Hon hade långt fint blont hår, alltid perfekt, och så var kanske inte riktigt fallet för mig:) För att skilja oss åt blev hon Therese med långt hår och jag kallades tränings-Therese. För mig var det ett väldigt bra betyg att få det smeknamnet, hihi.

Så har väl träningen legat lite på is om man säger så(eller ja, jag har promenerat filtigt och joggat ett par ggr/v) men, förklaringen heter Vilgot. Men nu är det dags att träna igen. Igår var vi iväg, Jag, J och K. på JYMPA, en klassisk gympa i en klassisk skolgympahall med tanter, damer, tjejer och småflickor. Härlig blandning av människor, bra svettnivå, styrka och flås. Borta var glammigt ljus, dyrt meddlemskort, ledarscenen, stänger och supertrendiga tajts och linnen. Men vad gör det?? Vi hade kul, det är billigt, nära och vi är ju mammor som inte har så höga krav, hihi.....det här blir en tradition!!

TräningsTherése is back!

Håll till godo med en bild på mig och sonen!

1 kommentar: