torsdag 26 februari 2009

400 +

Nu när jag kan se hur många som besöker min lilla blogg undrar man ju:- VILKA?? Jag blir nyfiken på vem du är som kikar in, och vad du tycker förstås! Lämna gärna en kommentar vettja! (Annars kanske jag slutar skriva, haha!!) Det känns ju otrolilgt att över 400 klick har gjorts på min sida, grattis till mig själv!

Idag är en sån där pigghetsdag, solen skiner och det verkar ge energi. Men tröttsamt var det imorse, då vi (jag och V.) klev upp 5, för att inte väcka pappa. Så vi gick till vardagsrummet, tände en brasa, fikade lite, lekte och jag försökte vila på golvet och med andra ögat passa klätter-Vilgot. Hans nya hobby heter "dra sig upp och stå och hålla i bordet". En kul lek, men kräver en fallmamma som skydd. Äntligen runt 8-snåret somnade vi om, vaknade 9.30 av att J. bjöd på lunch. Rysk laxsoppa, det var banne mig den godaste soppan jag ätit på lääääänge! Tack J.!

3 kommentarer:

  1. hej hej
    vi är läsare av din blogg
    vaknar lillen redan kl 5 gäsp säger jag, men det är väl lika bra att jag också börjar vänja mig vid det snart.
    Kram Lisa &Leo

    SvaraRadera
  2. Hejhej, som du fick reda på igår så är jag en av dina läsare;D Har tidigare försökt skicka kommentarer men det har tyvärr inte fungerat... Får se om det funkar nu!
    /Faster

    SvaraRadera
  3. hej! vilken mysig blogg du har...känner igen tankarna du har om välling o blöjbyten men de tankarna känns avlägsna nu..numera är det andra tankar som snurrar runt:) som du också får en dag kan jag tro.../ Viveka

    SvaraRadera